Yhdistys

Pro Litore on aatteellinen ja voittoa tuottamaton vesien- ja ilmastonhoitoyhdistys, joka keskittyy tutkimukseen ja kehitykseen

MIKÄ ON VISIOMME?

Pro Litore Ry:n visio on tarjota todistettua tietoa rannikkoympäristön kestävästä hallinnasta paikallis- ja aluetasolla sekä viranomaisille että suurelle yleisölle.

MITÄ TEEMME?

Yhdistyksen konkreettisessa toiminnassa keskitytään vesiympäristön ajankohtaisimpiin ongelmiin ja niiden ilmastovaikutuksiin. Näin yhdistys pyrkii vastaamaan ympäristöpaineisiin ratkaisuilla, jotka hyödyttävät vastavuoroisesti luonnon hyvinvointia ja sen käyttöä arvokkaana luonnonvarana.

MISSÄ TOIMIMME?

Yhdistys rekisteröitiin maaliskuussa 2019 Raaseporissa. Toimistomme sijaitsee Tammisaaressa, mutta toimimme aktiivisesti hankkeissa ja yhteistyössä koko Suomen etelärannikolla.

Haluatko tietää lisää?